Меню
Прозорість та відкритість діяльності закладу. 10. Річний звіт про діяльність закладу.
Сьогодні у садочку 54 дитини. Меню: сніданок-манна молочна каша, чай з лимоном, булка з вершковим маслом і твердим сиром; обід-борщ з сметаною, котлети січені з птиці, каша гречана в'язка, сік, хліб житній; полудень-риба тушкована в томатному соусі з овочами, картопляне пюре, какао на молоці, ватрушка з сиром.

 


ЗВІТ ЗАВІДУВАЧА КЗ «ДНЗ №58 ВМР» ПРО СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ ЗА 2019 – 2020 н.р.


Шановні присутні!


Відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, я, керівник закладу дошкільної освіти №58 Рудюк Марія Миколаївна, звітую перед Вами про свій персональний внесок у підвищення рівня освітнього процесу установи протягом 2019-2020 навчального року. Звітування проводиться з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в нашому закладі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації.


У моєму звіті охоплюються такі питання:


• організація освітнього процесу та різних форм повсякдення вихованців;


• створення умов для варіативності дошкільної освіти та вжиті заходи щодо впровадження інноваційних технологій в освітній процес;


• зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази установи;


• залучення додаткових джерел фінансування садочка та їх раціональне використання;


• забезпечення закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки;


• соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників;


• залучення педагогічної та батьківської громадськості ЗДО до управління його діяльністю, співпраці з громадськими організаціями;

• дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності закладу.


Педагогічний колектив нашого закладу втілює у життя державну політику в галузі освіти. Управлінська діяльність адміністрації закладу спрямована на забезпечення гарантованого права громадян на отримання дітьми дошкільної освіти. У закладі є необхідні нормативно – законодавчі акти щодо функціонування дитячого садочка.


Педагогічний колектив ЗДО протягом 2019-2020 навчального року приймав активну участь у методичній роботі м. Вінниці:


■ перемога у міському конкурсі новорічних композицій «Зимова феєрія»; (грудень)


■ участь у в інформаційному марафоні «Здоров’я як стиль життя» та у міському конкурсі дитячих малюнків на тему «Здоровим бути – здорово!»; (лютий)


■ онлайн участь у загальноміському конкурсі «Розмай дитячих талантів» в рамках фестивалю дитячої творчості «Чарівна квітка» (дует Куйбіди В. та Чабан Я., дует Таран М. та Таран В., Гуменюк У., Шведюк А.);



■ онлайн участь у конкурсі «Старти надій»» (Савва С., Ессе Л., Мороз В., Романова А.);

Велику допомогу у підготовці до конкурсів надавали батьки, так: 

■ за участю батьків приміщення обох вікових груп та коридорів було прикрашено поробками та композиціями відповідно до пори року;



■ з допомогою батьків було облаштовано виставки «Осінь - чарівниця», «Зимова феєрія». Ми їм дуже вдячні за розуміння наших проблем і небайдужість.

Дошкільний начальний заклад у 2019-2020 н.р. нагороджений грамотами Департаменту освіти ВМР:


■ за перемогу міському конкурсі «Зимова феєрія»;


■ за участь в конкурсі «Колискова пісня»;  за внесок у зміцнення матеріально – технічної бази закладу.


Педагогічний колектив ЗДО у зв’язку із розвитком нового змісту дошкільної освіти в межах реформ, що відбуваються в системі дошкільної освіти сформував свої власні пріоритети виховної та освітньої діяльності, розробив перспективні завдання розвитку. Відповідно до визначених річним планом на 2019-2020 навчальний рік пріоритетів, робота колективу закладу була спрямована на індивідуалізацію освітнього процесу, підсилення тенденції особистісно орієнтованої, гуманістичної моделі виховання, соціалізацію дошкільників, що допомагало педагогам бачити в кожній дитині індивідуальність і забезпечувати умови для росту її компетенції у відповідності з вимогами програми «Дитина» та парціальними програмами «Про себе треба знати, про себе треба дбати», «Навчаємось граючись. Англійська мова», за якими працює наш заклад.


Згідно програми розвитку ЗДО на 2017-2020 роки педагогічний колектив працював над покращенням освітнього процесу, посиленням творчого розвитку дошкільників засобами інтеграції освітнього процесу, вихователі намагались активізувати пізнавальну діяльність дошкільників, формувати життєву компетенцію дитини у відповідності до Базового компоненту дошкільної освіти.


Велику увагу колектив приділяє загартовуючим процедурам, які проводяться педагогами на протязі всього року (крім карантинного періоду) з поступовою зміною їх характеру, тривалості та дозування з врахуванням рекомендацій лікаря-педіатра, стану здоров’я, вікових та індивідуальних особливостей кожної дитини. Педагогічний колектив ЗДО працює над зміцненням стану здоров’я дітей. Порівняльний аналіз захворюваності протягом 2019-2020 рр. свідчить про те, що число днів, пропущених по хворобі однією дитиною знизився, якщо не брати до уваги карантин. Аналіз захворюваності дітей проводиться щомісячно старшою медичною сестрою К.К. Мазур, що дає можливість педагогам та медичному персоналу спільно з батьками планувати оздоровчі та гартувальні заходи.


Протягом навчального року систематично проводились різноманітні форми роботи з педагогами з різних питань організації освітньої діяльності згідно відповідних розділів річного плану.


Для вирішення річних завдань були підготовлені змістовні консультації для педагогів відповідно до річного плану, педагогічні ради, виробничі наради , оперативні наради.


Заклад дошкільної освіти в цілому забезпечений нормативно-правовою базою, зокрема актами законодавства про освіту, про працю, про охорону дитинства тощо.

Протягом року проводились свята та розваги, дійства відповідно до річного плану.


Так як цей навчальний рік став для всіх досить нестандартним – карантин. Тому педагоги ЗДО проводили дистанційну роботу на час карантину, було розроблено цілу систему дистанційного навчання. Так батькам дітей надавалися індивідуальні консультації, рекомендації, для них проводились заняття з використанням відео, інтернет -ресурсів.


Колективом було обговорено шляхи роботи щодо дистанційного навчання. Кожен вихователь склав індивідуальний план на період карантину, врахували індивідуальні та вікові можливості дітей. З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, які шляхом самоосвіти опрацьовували протягом навчального року педагоги. Також проведена підписка на періодичні видання: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Дитячий навчальний заклад».


Отже, слід зазначити, що робота педагогічного колективу проводилася на достатньому рівні, її результатом є такі показники:

– підвищення педагогічної майстерності, творчого потенціалу педагогів;

– високий рівень вихованості та розвитку дітей; – сприятливий психологічний клімат у колективі.


– проводиться певна робота щодо підвищення зовнішнього іміджу закладу.


Головна мета нашого закладу є реалізація прав маленьких громадян на здобуття дошкільної освіти , а пріоритетним напрямком є – виховати здорову,розумну, щасливу дитину. Крім основної програми в своїй роботі педагоги використовують інноваційні технології.


Колектив ЗДО спрямовує свою діяльність на формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, патріотично налаштованої особистості.

За підсумками роботи колективу під час навчального року можна зазначити, що поставлені завдання в цілому виконано.


Фінансово – господарська діяльність у ЗДО здійснювалась згідно з річним планом. Поліпшилась і зміцніла матеріальна база дошкільного закладу. Слід відмітити з позитивної сторони роботу всього колективу по благоустрою приміщення та території дитячого садка. З допомогою батьків членами трудового колективу ЗДО навесні було висаджено квіти та кущі , дерева біля дитячих городів.


Департаментом освіти Вінницької міської ради протягом 2019-2020 навчального року було надано протипожежний інвентар на суму 1797,00 грн.,систему фільтрів для очистки води вартістю 28 755 грн.; відремонтовано вентиляційну систему на суму 3458 грн.


Завдяки розумінню та допомозі батьків протягом 2019-2020 навчального року за благодійні та спонсорські кошти було відремонтовано та придбано:


• дезактин і антисептик; 

• фарбу для фарбування спортивного та ігрового обладнання;

• фасадну фарбу.


          З метою запобігання нещасним випадкам та з метою охорони життя дошкільників на території дитячого садка проведено обстеження ігрового та спортивного обладнання на території закладу. Під час підготовки до нового навчального року все обладнання на майданчиках буде приведено в належний стан та оновлено пісочницю і замінено нову колоду для ходьби.


Протягом року систематично здійснювалась медична робота: проводився поглиблений медичний огляд дітей, використовувались нетрадиційні форми оздоровлення, проводилась санітарно-просвітницька робота з батьками вихованців, бесіди з питань санітарних норм, проходила протиепідемічна робота /всі працівники двічі здавали аналіз на виявлення коронавірусу/, профілактичні щеплення дітям згідно графіка, контроль за харчуванням.


Працівниками держпродспоживслужби розроблено та затверджено паспорт харчоблоку закладу освіти, згідно якого поетапно здійснюється покращення його санітарно-технічного стану. Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Ведеться постійний контроль за виконанням відповідних норм. Щоквартально аналізується стан харчування дітей в ЗДО.


Для правильної організації харчування на основі перспективного харчування складається щоденне меню з вживанням свіжих овочів в літній та осінні періоди. Протягом року в дошкільному закладі було організовано якісне раціональне 3-х разове харчування ( 2 сніданок о 10.00 год. – сік чи фрукти).

       Вартість харчування одного вихованця в ЗДО у розмірі– 34,00 грн на день для групи дошкільного віку та 22,00грн для групи раннього віку.


Батьки сплачують за харчування дітей у розмірі 75% від вартості харчування на день – 16,50грн- для групи раннього віку та 25,50грн- для групи дошкільного віку .


Відповідно до поданих документів:


• 100 % звільнені від батьківської плати в ЗДО діти, батьки яких є учасниками бойових дій в зоні АТО, малозабезпеченим сім’ям – це 3 дітей


• Зменшено розмір плати на 50 % за харчування дітей багатодітних сімей – це 4дітей На продукти харчування у цьому навчальному році витрачено __245 700_ грн./по серпень місяць 2020 року/.


Відбираються регулярно проби, зберігаються 24 години при температурі від +4 до +8 в окремому холодильнику. Дотримується товарне сусідство.


Постійний контроль за правильною організацією харчування дітей здійснюється радою по харчуванню, завідувачем та старшою медичною сестрою. Приготування страв здійснюється відповідно орієнтовного перспективного меню та картотеки страв.


 Всі продукти , що надходять відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються документами, що засвідчують їх якість.


Періодичний контроль проводять працівники держпродспоживслужби, представники управління освіти. У закладі наявні накази про організацію харчування, бракераж, безпеку, про дотримання норм харчування. Усі працівників ЗДО проходять медичні огляди 2 рази на рік про що ставиться відмітка в санітарних книжках, відмітки про допуск до роботи.


Постійно здійснюється контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог щодо утримання харчоблоку, миття посуду, технології приготування їжі, термінів реалізації продуктів харчування.


За результатами перевірок держпродспоживслужби грубих порушень санітарного стану приміщень та харчоблоку, а також порушень відповідності нормам калорійності харчування дітей не виявлено.

Педагоги постійно формують у дітей трудові та культурно-гігієнічні навички, вивчають правила поведінки за столом , вчать користуватись столовими приборами (виделки, ножі в старших групах).


Певна робота проводилась з дітьми та їх батьками щодо попередження дитячого травматизму. Випадків дитячого травматизму під час освітнього процесу протягом року не виявлено. Результати перевірок виконання вимог із питань охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки розглядалися на виробничих нарадах, педрадах, зборах.

Завдяки праці всього колективу, умінню приймати рішення в інтересах дитини, вибирати педагогічні засоби і відповідати за свій вибір, нам вдалося зробити педагогічний процес цікавим для дошкільнят.

Вам, шановні батьки, я бажаю творчості і наснаги у вихованні Ваших дітей, бути готовими до щоденної наполегливої, копіткої праці, бути для Ваших малят в усьому прикладом для наслідування. Зичу Вам лише позитивних емоцій, щоб Ваші дітки – наші вихованці Вас тільки радували. Дякую за увагу!

 

**************************************************************************

********************************************************************

******************************************************************** 

Місією ДНЗ №58 є реалізація права кожної дитини на якісну та доступну освіту, що забезпечує рівні стартові умови для повноцінного фізичного і психічного розвитку дітей, як основи їх успішного навчання в школі.

 

Місією ДНЗ №58 є реалізація права кожної дитини на якісну та доступну освіту, що забезпечує рівні стартові умови для повноцінного фізичного і психічного розвитку дітей, як основи їх успішного навчання в школі.

   Програма вибудовується відповідно до напрямів розвитку дошкільного навчального закладу №58, визначеними як пріоритетні і враховує вирішення  наступних завдань:

*    створення сприятливих умов для функціонування освітнього закладу, який забезпечує розвиток, виховання і навчання кожної дитини, реалізацію еколого-естетичних, інтелектуальних, культурних, патріотичних, творчих можливостей дошкільників;

*    формування громадянської позиції у всіх суб'єктів освітнього процесу;

*    створення умов для  налагодження тісної психолого-педагогічної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу та реалізації інтегрованого підходу до формування   різнобічно розвиненої особистості  дошкільника.

*    розширення спектру надання оздоровчих послуг,

*    розширення спектру  надання оздоровчих послуг, етнокультурного компоненту оздоровчої програми;

*    модернізація матеріально-технічної бази дитячого закладу.

ДНЗ № 58 є самостійною юридичною особою, керується у своїй діяльності нормативно-правовими документами, регулюючими діяльність ДНЗ:

·        Закон України « Про дошкільну освіту»;

·        Положення про дошкільний навчальний заклад, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. за № 305;

·        Концепція  Державної цільової програми  розвитку дошкільної освіти на період до 2020 року;

·        Базовий компонент дошкільної освіти України;

Освітні програми:

-«Дитина», програма виховання і навчання дітей від 2 до 7 років  (наук. кер. Проскура О. В., Кочина Л. П., Кузьменко В. У., Кудикіна Н. В.).

-«Впевнений старт», програма розвитку дітей старшого дошкільного віку  (авт. кол.: Андрієтті О. О., Голубович О. П. та ін.);

- «Українське дошкілля», програма розвитку дитини дошкільного віку (авт. кол.: Білан О. І., Возна Л. М., Максименко О. Л. та ін.);

Парціальні освітні програми:

·       «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років  (авт. Лохвицька Л. В.);

·       «Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (авт.: Борщ Р. М., Самойлик Д. В.);

«Граючись вчимося. Англійська мова», програма для дітей старшого дошкільного віку, методичні рекомендації (авт.: Гунько С., Гусак Л.,   Лещенко З.), використовуються рекомендації та розробки журналів «Дошкільне виховання», «Джміль», «Палітра педагога», «Бібліотечка вихователя дитячого садка», «Дитячий садок», «Дитячий садок. Управління», «Дошкільний навчальний заклад», «Зростаємо разом»,  «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практика управління закладом освіти», «Медична сестра», «Музичний керівник», «Коза-диск», кращий творчий досвід вихователів міста та  області.

·        Інструктивно - методичні листи МОН України.

    Педагогічний  колектив   ефективно впроваджує  в  практику  роботи різноманітні  нетрадиційні  форми, методи  роботи, інноваційні технології:

Ø Л. В.  Шелестова  «Вчимося читати»;

Ø Образотворча  діяльність  джерело естетичних почуттів та розвитку дітей  раннього віку. С.В. Циганова;

Ø Н. Гавриш «Технологія розвитку  мовлення  дітей»;

Ø К. Орф «Ознайомлення  дошкільників  з різновидами  музичних  звуків»,

шукає  шляхи  підготовки до  реалізації завдань базового компонента. В методичному кабінеті дібрані матеріали «Банк інноваційних технологій» та сучасні інноваційні  технології.

    В дошкільному  закладі  створені умови  для  розвитку  і виховання  кожної дитини, її  індивідуальних  можливостей.  

У ДНЗ функціонує 2 різновікові групи:

·        група раннього -  та молодшого  віку - 1;

·        середнього дошкільного віку - та старшого дошкільного віку -1;

·        форми організації - колективна, індивідуальна;

·        типи занять - фронтальні, групові, індивідуально-групові, індивідуальні.  Навчання дітей у формі занять починається з 3-го року життя. 

     Для дітей раннього віку за формою організації найдоцільнішими є індивідуальні, індивідуально-підгрупові (2-3 дитини) та підгрупові (8-10 дітей) ігри-заняття.

Орієнтовна тривалість ігор-занять визначається віковими та індивідуальними особливостями розвитку дітей. Так, тривалість ігор-занять з дітьми віком до 1,5 року не повинна перевищувати 8-10 хвилин, від 1,5 до 2 років - 10 хвилин, від 2 до 3 років - 15 хвилин. Ігри-заняття з дітьми раннього віку доцільно проводити протягом дня. Їх тематика за необхідності повторюється, закріплення набутих знань та вмінь здійснюється в різних видах повсякденної життєдіяльності дітей.

      Методична робота ДНЗ № 58 «Марійка» спрямована на організацію якісно нового рівня освітньо-виховного процесу, на реалізацію нової редакції Базового компонента, що скеровує педагогів на цілісний підхід до формування дитячої особистості, підготовку її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного і предметного довкілля через освоєння основних видів життєдіяльності, а в кінцевому результаті на виконання дітьми програмових вимог. Крім цього робота спрямована на підвищення та активізацію творчого потенціалу педагогічного колективу дошкільного навчального закладу до рівня сучасних вимог та оптимального рівня розвитку навчання та виховання дошкільників. Покращенню освітньо-виховного процесу сприяє діагностична основа методичної роботи. В наявності різні види анкет, тестів, діагностичних карт.

      Для забезпечення повноцінного освітнього процесу у дошкільному закладі сформований кваліфікований колектив педагогів.

До складу якого входять:

1. Завідуюча

2. Вихователі-4.

3.Музкерівник- 1.

 

Аналіз організації предметно-розвивального середовища.


       Розвиваюче середовище  в групах організовано відповідно до вимог Базового  компонента, програми «Дитина», програма виховання і навчання дітей від 2 до 7 років, сучасних вимог, відповідає віку, безпечне, дозволяє дитині проявити ініціативу, активність, забезпечує вільний  доступ до всіх осередків, куточків, іграшок, обладнання.

  Кожен малюк може знайти заняття у відповідності зі своїми інтересами. Дітям надано право перетворювати середовище з урахуванням їх потреб та інтересів.
     У групах створені осередки для сюжетно-рольових  ігор, комунікативної  активності,ігрові, художні, музичні, бібліотечні, природознавчі, будівельні, національні, театральні, рухової  активності, відпочинку. Для розвитку дитячої компетентності активно використовуються природознавчі  осередки, що дозволяють формувати біологічні уявлення про життя рослин і тварин, розвивати практичні вміння і навички з догляду за тваринами і рослинами.

        Разом з тим розвивальне середовище, як в групах так і на території дитячого закладу потребує  постійного оновлення, враховуючи інструктивно-методичні рекомендації щодо «Організації роботи в дошкільних навчальних закладах».

  Перспектива вирішення проблеми - вдосконалення розвиваючого середовища через оновлення та поповнення обладнання на ігрових та спортивному майданчику, придбання ігрових центрів, дидактичних посібників та іншого обладнання   фабрич- ного виконання.

Робота в закладі з формування грамотності в питаннях здоров'я здійснюється в трьох взаємопов'язаних напрямках: робота з дітьми, робота з батьками. Робота з співробітниками ДНЗ.

     Робота з дітьми, це спеціально організовані тематичні, ігрові, інтегровані заняття та ігри з валеологічною спрямованістю, походи, екскурсії, тематичні дозвілля і розваги, театралізована діяльність, художньо-естетична діяльність, педагогічне проектування, оздоровчо-ігрові години, години рухів, за гартувальні заходи.

    Робота з батьками проводиться у вигляді консультативної допомоги, оформлення тематичних стендів, відкриті заняття, день здорового способу життя в рамках тижня відкритих дверей, індивідуальне консультування з поточних проблемних питань, вихід на батьківські збори медичного персоналу, (узагальнення досвіду сімейного виховання), спільні заходи.

  Робота з співробітниками ДНЗ це:

       Санпросвітницька робота зі співробітниками ДНЗ (в рамках виробничих зібрань, школи помічника вихователя, сан.мінімума); висвітлення питань здорового способу життя в рамках педрад, семінарів, психологічні тренінги.

       У зв'язку з даною тенденцією зростає значимість роботи педагогічного персоналу по диференціації (залежно від стану здоров'я) та індивідуалізації фізкультурно-оздоровчої та лікувально-профілактичної роботи в дитячому садку. В рамках здоров'язберігаючої і здоров'яформуючої діяльності закладу розроблені і включені в практику роботи диференційовані заходи для підтримки і зміцнення здоров'я вихованців ДНЗ.

   Підтримці і зміцненню здоров'я суб'єктів освітнього процесу сприяє і дотримання вимог Зако­ну України «Про дошкільну освіту», За­кону України «Про фізичну культуру», інструктивно-методичних рекомендацій М0Н України «Організація фізк




волог.:

тиск:

вітер: