В гості до діток на підсумкове заняття з математики прилетів папужка і допомагав діткам виконувати завдання. Провела вихователь садової групи Т.Є. Вінарська
Вихователь Т.Є. Вінарська провела з дітьми майстер - клас до Великодня. Діти із задоволенням розмальовували яєчка і раділи від своєї результативної та плідної праці.
23.01.2019 року малеча нашого закладу з великим задоволенням відвідала виставку роботів -трансформерів.Діти отримали багато позитивних вражень та емоцій. Особливо сподобався робот який пригощав цукерками. Адже дитинство ніхто не відміняв...
Дружній колектив батьків та вихованців закладу створили неперевершені шедеври для міської виставки "Зимова феєрія 2018". Бажаємо перемоги нашим учасникам.
Вихователь групи №1Вінарська Тетяна Євгеніївна запросила дітей батьків та персонал закладу в цікаву подорож на повітряній кулі... Всі були неймовірно задоволенні та приємно вражені.
Вихованці дитячого садочка танцювальний ансамбль "Щасливе дитинство" та Софійка "Янголятко" представляли колектив закладу на міському конкурсі "Чарівна квітка"
Вихователь Іванна Леонідівна Чорна провела підсумкове інтегроване заняття. Під час якого діти молодшої групи з великим задоволенням ділились знаннями отримании протягом року. Справжню єйфорію створила поява пухнастого гостя.
Вихованці нашого закладу прийняли участь у міському конкурс "Чарівна квітка 2017" одразу в двох номінаціях. Софія Чабан читала гуморески. А естрадний ансамбль "Калинонька" презентував членам жюрі сучасний запальний танок "Перлина Україна"
Кінець навчального року. В присутності вчителів ЗШ "10, №25, №36 в садовій групі №1 вихователі (Голота І.В. та Борисюк Т.В.) показали високий рівень знань дітей з грамоти, математики.
В 2015 - 2016 н.р. в ДНЗ №58 випустилось 19 дітей. Вихователі садової групи №1 проводять аналіз успішності дітей- випускників, які навчаються у ЗШ №10 ТА ЗШ №18.
Вихователь садової групи №1 І.В. Голота взяла участь та зайняла ІІІ місце у конкурсі "Ярмарок фахових сподівань - 2015р." в номінації "Дидактичні ігри".
3 марта закончилась разработка новой версии TIGER CMS. Создана система модулей + разработаны новые модули.
[2008-03-03 11:18:06]
Новини
Диво пісочної терапії. Консультація.
ІННОВАЦІЙНАТЕХНОЛОГІЯ «ЧУДЕСА НА ПІСКУ»
(авт. Т. М. ГРАБЕНКО, Т. Д. ЗІНКЕВИЧ-ЄВСТИГНЕЄВА)
Принцип "Терапії піском" був запропонований ще Карлом Густавом Юнгом, чудовим психотерапевтом, засновником аналітичної терапії. Може бути, природна потреба людини "морочитися" з піском, і сама його структура підказали великому Юнгом цю ідею. Адже пісок складається з дрібних крупинок, які тільки при з'єднанні утворюють улюблену нами пісочну масу. Багато психологів бачать в окремих крупинках символічне відображення автономності людини, а в піщаній масі - втілення Життя у Всесвіті. Пісок має властивість пропускати воду. У зв'язку з цим, фахівці парапсихологи стверджують, що він поглинає "негативну" психічну енергію, очищає енергетику людини, стабілізує її емоційний стан. Спостереження і досвід показують, що гра в пісок позитивно впливає на емоційне самопочуття дітей і дорослих, і це робить його прекрасним засобом для розвитку і саморозвитку дитини. Гра з піском як консультативна методика була описана англійським педіатром Маргарет Ловенфельд в 1939 році. В ігровому приміщенні створеного нею Лондонського Інституту Дитячої Психології вона встановила два цинкових підноса, один наполовину наповнений піском, а інший - водою, і формочки для гри з піском. Іграшки "жили" в коробці. Маленькі пацієнти інституту використовували іграшки у грі з піском, а коробки з піском вони називали „світом". Тому М. Ловенфельд назвала свій ігровий метод „світової методикою". Формуванням концепції "пісочної терапії" (або "пісок-Play") займалися, в основному, представники юнгіанской школи. Наприклад, швейцарський аналітик Дора Калфф. Однак, для навчальних цілей унікальні можливості піску до недавнього часу практично не використовувалися. Щоб заповнити цю прогалину, Т. М. Грабенко, Т. Д. Зінченко-Євстігнєєвою була створена система пісочних ігор, спрямованих на навчання та розвиток особистості в цілому.
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ІГОР НА ПІСКУ 1. Створення природного стимулюючого середовища, в якому дитина відчуває себе комфортно і захищено, виявляючи творчу активність. Для цього сліддобирати завдання, що відповідають можливостям дитини; формулювати інструкцію до ігор в казковій формі; виключати негативну оцінку її дій, ідей, результатів, заохочуючи фантазію і творчий підхід. 2. "Пожвавлення" абстрактних символів: літер, цифр, геометричних фігур, і пр. Реалізація цього принципу дозволяє сформувати і посилити позитивну мотивацію до занять і особистісну зацікавленість дитини в те, що відбувається. 3. Реальне "проживання", програвання всіляких ситуацій разом з героями казкових ігор.
На основі цього принципу здійснюється взаємний перехід уявного в реальне і навпаки. Наприклад, опинившись в ролі Рятувальника Принцеси, дитина не просто пропонує вихід із ситуації, але й реально розігрує його на піску за допомогою мініатюрних фігурок. Так, вонареально переконується в правильності чи хибності обраного шляху.
ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ ІГОР НА ПІСКУ?
1.Водонепроникний дерев'яний ящик. Якщо займатися з дітьми в малій групі (3-4 людини) або індивідуально, його розмір - 50-70 сантиметрів. Такий розмір скриньки відповідає оптимальному полю зорового сприйняття, і це дозволяє охоплювати його поглядом цілком. Пісочні терапевти "любовно" називають ящик з піском "підносом" - з боків він може бути забезпечений ручками для зручності транспортування. Краще, якщо піднос буде саме дерев'яним, це полегшить перенесення пісочного досвіду в реальну діяльність.
Для занять з великими групами дітей потрібно ящик значно більшого розміру. Внутрішня поверхня підноса (дно і борти) фарбують в синій або блакитний колір. Таким чином, дно підноса буде символізувати воду, а борта - небо.
2. Чистий, просіяний пісок (деякі його навіть прожарюють в духовці). Він не повинен бути занадто великим або занадто дрібним. Піском заповнюється менша частина скриньки. Для пісочних ігор краще, якщо він буде вологим.Таким чином, пісок ставить символічну "лінію горизонту".
3. "Колекція" мініатюрних фігурок, висотою бажано не більше 8 сантиметрів. У набір іграшок можуть увійти:
-людські персонажі ;
-будівлі: будинки, школи, церкви, замки ;
-тварини: домашні, дикі, доісторичні, морські, і пр. ;
-природничі предмети: черепашки, гілочки, камені, кістки, яйця і пр. ;
-символічні предмети: джерела для загадуванням бажань, ящики зі скарбами, коштовності та ін ;
-казкові герої: злі і добрі;
-релігійні предмети і сувеніри;
-жива зелень і пр. ;
-флакони з-під парфумів та ін;
пластикові або дерев'яні букви і цифри, різні геометричні фігури (круги, трикутники, прямокутники, піраміди і ін). Словом, усе, що зустрічається в навколишньому світі.
Моделювання ігор-казок на піску 1. Введення в ігрове середовище. Установка на уважне слухання та активну участь. (Приказка, забавлянки, обіцянка незвичайних пригод і випробувань.) Довірчий стиль спілкування, уважне ставлення до кожної дитини, діалог з кожним, знижений тон голосу.
2. Знайомство з грою і її героями.Прослуховування початку казки, історії та будівництво у пісочниці ігрового простору (казкової країни, замків, палаців, морів, річок, лісів, того, що потрібно по сюжету гри), заселення його різними персонажами (казковими героями, тваринами, буквами та ін).
Позиція "відстороненого оповідача", доброзичливого та м'якого помічника, дослідника створюваного простору 3. Моделювання конфлікту, труднощів. Дітям зачитується продовження історії, в якому відбувається щось, що руйнує створений на піску світ (з'являються сили зла, руйнування: дракони, чудовиська, ураган тощо) Створення ситуації, в якій дитина діє самостійно, може переносити і відігравати в грі з піском негативні емоції, при цьому дорослий може виступати руйнівником, використовуючи фігурки і ляльки 4. Вибір допомоги. Звернення до дитини за допомогою: - Що буде з жителями країни? Що ж робити? Як бути? Чи зможеш ти допомогти? - Тільки ти, з таким добрим серцем, зможеш допомогти мешканцям цієї країни. Можна одягатися в казковий одяг та знайомитися з помічниками. Дорослий - зацікавлена особа, що вивчає ситуацію, шукає вихід нарівні з дитиною. Дорослий переконує, підбадьорює, вселяє віру в себе, вказує на потенційні можливості дитини.
5. Боротьба і перемога.Діти відіграють ситуацію боротьби зі злом. Тут вони мудреці і лицарі, феї і чарівники. Кожен виступає під маскою найбільш близького йому персонажа. Далі відбувається відновлення, реконструкція, перетворення піщаної країни. Саме зараз діти виступають Творцями - відновлюють світ у відповідності зі своїми бажаннями і набутими знаннями і навичками. Будують так, щоб у новій країні всім було зручно. Посилюється успішний досвід-дітям вдячні всі казкові істоти.
Педагог підтримує, підбадьорює, висловлює свою зацікавленість, впевненість у тому, що у дитини все вийде. Потім - щире захоплення дитиною, вдячність за вигадку, доброту.
6. Затвердження перемоги.
Спонтанне продовження гри, в якій відбувається святкування перемоги. Стиль поведінки дорослого: запитує про емоційний стан дітей, думки і почуття, які виникали в процесі гри, чи сподобалося їм, що вони будуть робити, якщо раптом знову потраплять у схожу ситуацію.
7. Перспектива подальших пригод .
Розповідь про наступні пригоди. Дорослий намагається заінтригувати дитину.
З ЧОГО ПОЧИНАТИ?
1. Ігри на розвиток тактильно-кінестетичної чутливості і дрібної моторики рук ("Чутливі Долоньки").
2. Ігри на розвиток фонематичного слуху, корекція звуковимови, навчання читання та письма. ("Пісочнаграмота")
3. Пізнавальні ігри на піску. Види пізнавальних ігор на піску: - Ігри на знайомство з навколишнім світом. Через них ми пізнаємо те, що поряд з нами: тварин (диких та домашніх), комах, ліси, поля, річки, озера, моря, острови, професії, місто, транспорт, побут та ін
- Географічні ігри. Тут ми дізнаємося, як живуть люди в різних куточках планети. Моделюємо в пісочниці різні кліматичні зони і життя в них. Наприклад, часто дітям непросто уявити собі життя в тропічних багатоярусних лісах. Фотографії недостатньо. Створимо "живі" картинки на піску. Ставимо фігурки екзотичних дерев та кущів по ярусах (слід пам'ятати, чого немає в "колекції", замінюємо природним матеріалом), обвиваємо їх "ліанами" , мотузочками, розміщуємо на них фігурки мавп, птахів, фруктів, і відтворюємо "тропічну