Меню
Новини
І знову мовлення дитини...


            В культурних сім"ях  минулого було у багато того, що здається незвичним у сучасних родинах: декламування віршів, музикування, читання вголос для всієї родини, домашні вистави з попереднім розучуванням ролей.

             Як же навчати сучасну дитину мовленнєвих умінь, креативності, пізнавального розвитку?

             На думку педагогів-фахівців слід навчати батьків створювати умови для доступного мовленнєвого розвитку дитини, щоб пізнавальна гра впліталась в повсякденне життя малюків, позбавляючи пресингу, примусовості.

             Наші педагоги в дитсадку практикують такі форми роботи з батьками: бесіди, консультації, анкетування, тренінги, дні відкритих дверей, збори тощо.

Так, наприклад, на засіданні клубу «Батьківські університети»  вихователі з батьками проводили «мозковий штурм» : Спілкування --- це . . . ( вміння підтримувати розмову, взаєморозуміння, бажання спілкуватися, збагачення словникового запасу, вміння вислухати співрозмовника, вміння вести діалог ).

      «Мовленнєві конструкції» -- обговорення з батьками їх ставлення до дитячих фантазій, вигадок; сприяння батьками розвитку у дітей креативного мислення вдома; підтримання ( заперечення ) ними дитячої творчості, обігрування вигаданих персонажів, складанні небилиць, казок.


Дата: 2018-05-07 09:11:36



волог.:

тиск:

вітер: