Меню
Інфраструктура
Сьогодні у садочку 54 дитини. Меню: сніданок-манна молочна каша, чай з лимоном, булка з вершковим маслом і твердим сиром; обід-борщ з сметаною, котлети січені з птиці, каша гречана в'язка, сік, хліб житній; полудень-риба тушкована в томатному соусі з овочами, картопляне пюре, какао на молоці, ватрушка з сиром.

-Ховав хом'як за щічку горох, овес, пшеничку!

Наші дітки дуже полюбляють годувати маленьких гризунів :)

Ховав хом'як за щічку горох, овес, пшеничку
група №1 "Калинонька"
 
Калинонька
 
Калина
- різновікова група (молодший та старший дошкільний вік)


група №2 "Соняшник"
 
 
Соняшник
 
Соняшник
 
- різновікова група (ранній та молодший дошкільний вік)


В садочку облаштовані прогулянкові майданчики для кожної групи, є музично-спортивна зала.
 
Спорт зала
 
Спорт зала

 
гурток"Орігамі"
 
Орігамі
 
Орігамі
Розвиває естетичне сприйняття, уявлення, естетичні почутті, художньо-творчі здібності дітей. Ставить завдання по розвитку логічного мислення, дитячої творчості і дрібної моторики пальців рук. Керівник - Голота І.В.


гурток "Витинанки"
 
Витинанки
 
Витинанки
Сприяє розвитку м'язів дрібної моторики рук; розвиває абстрактне мислення у дітей (композиції геометричного, рослинного, зооморфного характеру) естетичні почутті; виховує любов до декоративного та образотворчого мистецтва. Керівник Зозуля В.М.


гурток "Домісольки"
 
Домісольки
 
Домісольки
Сприяє розвиткові творчих здібностей дітей, підтримує у них бажання співати, виховує любов до пісні, залучає дітей до звуконаслідувань, вигадування найпростіших мотивів. Гурток "Домісольки" щорічно приймають активну участь у міському фестивалі "Чарівна квітка" де неодноразово займали призові місця і були нагороджені грамотами, дипломами та цінними подарунками управлінням освіти Вінницької міської ради. Керівник Столярик О.М.


гурток "Виховуємо казкою"
 
Виховуємо казкою
 
Виховуємо казкою
Ровиває мовлення дітей, мислення, фантазію, художньо-естетичні почуття, навички; виховує любов до казок. Керівник - Крамнична О.А.







волог.:

тиск:

вітер: